Co należy zrobić jak paczka do mnie nie dotarła na czas lub jest uszkodzona ?
1.Co należy zrobić w momencie gdy paczka nie została dostarczona na czas przez firmę kurierską DHL ?
Każdy Klient po nadaniu przez nas paczki otrzymuje na adres mail numer przesyłki.
Paczka kurierska InPost powinna dotrzeć do obiorcy nie później niż w dwa dni robocze od jej nadania.
Posiadając numer listu przewozowego paczkę można śledzić na stronie: InPOST: https://inpost.pl/sledzenie-przesylek b można skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu 722 444 000
2. Co należy zrobić w momencie paczka została do mnie dostarczona, a produkty znajdujące się w środku są uszkodzone ?
INFORMACJA DLA PACZEK INPOST:
Jeśli po otrzymaniu paczki i jej rozpakowaniu, nie później niż 24h od momentu dostarczenia paczki okazało się, że produkty będące w paczce są uszkodzone należy założyć reklamacje do firmy InPost wypełniając formularz reklamacyjny: https://inpost.pl/kontakt/zloz-reklamacje
Paczka nie może być oklejona w taśmy InPost, jeśli zobaczycie Państwo taśmy innych firm niz Makitu.pl, HybrydoweLakiery.pl tzn, że paczka została przez kogoś otwarta i należy szczególnie się jej przyjrzeć.
Jeśli wystąpią w paczce jakieś uszkodzone produkty, należy wypełnić wraz z kurierem protokół szkody. Oryginał protokoły szkody należy zachować dla siebie oraz przesłać zdjęcie lub skan na maila reklamacje@makitu.pl w celu poinformowania nas o zaistniałej szkodzie.
Firma kurierska InPOST ma 30 dni na rozpatrzenie reklamacji.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Dane wykorzystywane przez dostawcę oprogramowania sklepu - Shoper S.A. Na ich podstawie dokonywane są analizy, związane z rozwojem oprogramowania, oraz mierzona jest skuteczność kampanii reklamowych. Nie są łączone z innymi informacjami, podawanymi podczas rejestracji i składania zamówienia. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.