

1.Co należy zrobić w momencie gdy paczka nie została dostarczona na czas przez firmę kurierską DHL ?
- Każdy Klient po nadaniu przez nas paczki otrzymuje na adres mail numer przesyłki.
- Paczka kurierska InPost powinna dotrzeć do obiorcy nie później niż w dwa dni robocze od jej nadania.
- Posiadając numer listu przewozowego paczkę można śledzić na stronie:
InPOST: https://inpost.pl/sledzenie-przesylek b można skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu 722 444 000 - Reklamację odnośnie nieterminowego dostarczenia paczki należy składać na stronie
InPOST: https://inpost.pl/kontakt/zloz-reklamacje
2. Co należy zrobić w momencie paczka została do mnie dostarczona, a produkty znajdujące się w środku są uszkodzone ?
INFORMACJA DLA PACZEK INPOST:
- Jeśli po otrzymaniu paczki i jej rozpakowaniu, nie później niż 24h od momentu dostarczenia paczki okazało się, że produkty będące w paczce są uszkodzone należy założyć reklamacje do firmy InPost wypełniając formularz reklamacyjny: https://inpost.pl/kontakt/zloz-reklamacje
- Paczka nie może być oklejona w taśmy InPost, jeśli zobaczycie Państwo taśmy innych firm niz Makitu.pl, HybrydoweLakiery.pl tzn, że paczka została przez kogoś otwarta i należy szczególnie się jej przyjrzeć.
- Jeśli wystąpią w paczce jakieś uszkodzone produkty, należy wypełnić wraz z kurierem protokół szkody. Oryginał protokoły szkody należy zachować dla siebie oraz przesłać zdjęcie lub skan na maila reklamacje@makitu.pl w celu poinformowania nas o zaistniałej szkodzie.
- Firma kurierska InPOST ma 30 dni na rozpatrzenie reklamacji.