Producenci
Produkt dnia
Profesjonalna ceramiczna tarka do stóp
Profesjonalna ceramiczna tarka do stóp
29,00 zł 19,90 zł
szt.
Lampa LED UV 48WATT  LED 5S
Lampa LED UV 48WATT LED 5S
199,00 zł 99,00 zł
szt.
Co należy zrobić jak paczka do mnie nie dotarła na czas lub jest uszkodzona ?

1.Co należy zrobić w momencie gdy paczka nie została dostarczona na czas przez firmę kurierską DHL ?

2. Co należy zrobić w momencie paczka została do mnie dostarczona, a produkty znajdujące się w środku są uszkodzone ?

INFORMACJA DLA PACZEK DHL:

  • Jeśli zamawiamy paczkę do rąk własnych i dostarczą ja firma kurierska DHL, paczkę należy otwierać przy kurierze w celu sprawdzenia zawartości paczki. Jeśli odbieramy paczkę z Punktu Parcel, również należy otworzyć paczkę przed opuszczeniem punktu w celu weryfikacji wszystkich produktów.
  • Jeśli zaistaniała sytuacja, że paczka nie została otwarta przy kurierze lub w punkcie parcel, a produkty zostały uszkodzone, należy niezwłocznie skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta DHL i postępować według zaleceń - telefon do kontaktu +48 42 634 53 45
  • Paczka nie może być oklejona w taśmy DHL, jeśli zobaczycie Państwo taśmy innych firm niz Makitu.pl, HybrydoweLakiery.pl tzn, że paczka została przez kogoś otwarta i należy szczególnie się jej przyjrzeć. 
  • Jeśli wystąpią w paczce jakieś uszkodzone produkty, należy wypełnić wraz z kurierem protokół szkody. Oryginał protokoły szkody należy zachować dla siebie oraz przesłać zdjęcie lub skan na maila reklamacje@makitu.pl w celu poinformowania nas o zaistniałej szkodzie.
  • W kolejnym roku należy złożyć reklamację na stronie https://dhl24.com.pl/DHL2/reklamacje/nowa.html Należy wypełnić wszystkie pola w formularzy oznaczone gwiazdką.
  • Firma kurierska DHL ma 30 dni na rozpatrzenie reklamacji. 
  • Formularz reklamacyjny możesz także wysłać na adres:
    DHL Parcel Polska Sp. z o.o.
    Dział Reklamacji
    ul. Targowa 35
    90-043 Łódź

INFORMACJA DLA PACZEK INPOST:

  • Jeśli po otrzymaniu paczki i jej rozpakowaniu, nie później niż 24h od momentu dostarczenia paczki okazało się, że produkty będące w paczce są uszkodzone należy założyć reklamacje do firmy InPost wypełniając formularz reklamacyjny: https://inpost.pl/kontakt/zloz-reklamacje
  • Paczka nie może być oklejona w taśmy InPost, jeśli zobaczycie Państwo taśmy innych firm niz Makitu.pl, HybrydoweLakiery.pl tzn, że paczka została przez kogoś otwarta i należy szczególnie się jej przyjrzeć. 
  • Jeśli wystąpią w paczce jakieś uszkodzone produkty, należy wypełnić wraz z kurierem protokół szkody. Oryginał protokoły szkody należy zachować dla siebie oraz przesłać zdjęcie lub skan na maila reklamacje@makitu.pl w celu poinformowania nas o zaistniałej szkodzie.
  • Firma kurierska InPOST ma 30 dni na rozpatrzenie reklamacji. 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl